Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie en SEO

In een heftig concurrerende markt is de effectieve inzet van online kanalen noodzakelijk. Al bij de start van het project dient nagedacht te worden over het optimaliseren van conversie en vindbaarheid. SEO (Search Engine Optimazation, ofwel, zoekmachineoptimalisatie) dient zo vroeg mogelijk in het traject aandacht te krijgen.

Optimalisatie van techniek en content

Het Online Agency Platform is technisch geoptimaliseerd voor zoekmachines. Naast techniek is content het belangrijkste onderscheidend vermorgen. Onze SEO experts helpen met het schrijven van relevante teksten en metadata met de bezoekers van de website in het achterhoofd. Hierbij wordt ook gekeken naar een optimale flow voor de bezoekers en zal de site daarop worden ingericht.

Meten is weten

Via Google Analytics en/of Google Tag Manager zorgen we ervoor dat de bezoekersstroom in de gaten wordt gehouden en versturen we periodieke rapportages met de relevante gegevens. Op basis van deze informatie kan de website continue verder geoptimaliseerd worden en doelstellingen worden aangescherpt.